Театр «ХОРЕЯ» у своєму доробку має вистави, що стосуються відомих творців польської культури. Не лише творчість Єжи Ґротовського стала джерелом тематики та образності для колективу – серед творців, які надихали артистів, були, зокрема, Тадеуш Кантор, Станіслав Виспянський, Збіґнєв Герберт та Бруно Шульц
Виставу «Шульц: Петля» режисера Конрада Двораковського, створену «ХОРЕЄЮ» на основі прози Шульца, слід віднести до екзистенціальної течії цього театру
Сфера цієї діяльності включає насамперед теми, пов’язані з фізичною формою сучасної людини
Чутливість до світу поєднується із фізичним сприйняттям явищ, які відбуваються у ньому, тому команда також сформувала оригінальну мову для сучасних розмов про тіло, за допомогою якої вона може поставити важливі питання про нашу реальність
У цьому часто болісному розумінні світу «ХОРЕЯ» шукає красу, яка здатна розповідати про людину, незважаючи на її слабкості та потворність
Як і в оповіданнях Шульца, митці пізнають людину, яка є слабкою і геніальною одночасно, а її світ – чудовим і незрозумілим
Беручи за вихідну точку «Трактат про манекени», «ХОРЕЯ» шукає цінність у недосконалості. Порівнюючи людину з манекеном, зіставляючи її з ним, концентрується на її слабких сторонах, які одночасно є її силою
Творці спектаклю «Шульц: Петля» шляхом пошуку і перетину меж між людським тілом і матерією, вступають у творчий процес, намагаються метафорично перейняти на себе компетенції Творця, щоб створити на сцені людину «за образом і подобою манекена» із усіма наслідками цього зловживання
Концепція і постановка: Конрад Двораковскі
Музика: Павел Одоровіч
Сценографія: Конрад Двораковскі
Світло: Томаш Круковскі
Звук: Марцін Добіяньскі
Прем’єра: 15 жовтня 2020 р., Арт_Інкубатор на Фабриці мистецтв у Лодзі
Актори: Йоанна Хмєлєцка, Малгожата Ліпчиньска, Майка Юстина, Міхал Юзьвік, Томаш Родовіч, Януш Адам Бєджицкі
Тривалість: 1 год 20 хв
Вікова категорія: 16+