Контакти Як купити
Увійти Зареєструватись
logo
Business Analysis Foundation course #6
Зібрати друзів:

Business Analysis Foundation course. Головна мета курсу – допомогти опанувати теоретичні знання та розвинути навички, які критично потрібні бізнес аналітику на проекті

Курс навчить як спілкуватися з клієнтом, як збирати та керувати вимогами, а також як працювати з командою розробників

Ти пройдеш всі головні етапи бізнес аналізу працюючи над проектом напротязі курсу


Після завершення курсу ти вмітимеш:

  • аналізувати зацікавлені сторони та бізнес-контекст, а також поточну ситуацію, щоб на цьому розумінні будувати нові рішення;
  • спілкуватися з клієнтом, виявляти вимоги різними способами (через інтерв’ю, аналіз документів, мозкові штурми та воркшопи), аналізувати проблеми та їх першопричини;
  • визначати та документувати межі рішення, специфікувати вимоги за допомогою варіантів використання та історій користувачів, створювати основні бізнес-аналітичні документи;
  • управляти вимогами: визначати пріоритети, контролювати якість вимог, підтверджувати задокументовані та здавати реалізовані вимоги;
  • працювати з різними рівнями (бізнес-вимоги, вимоги зацікавлених осіб та вимоги до рішення) та типами (функціональними та нефункціональними) вимог


ЦЕЙ КУРС ДЛЯ ТЕБЕ, ЯКЩО ТИ:

  • Не працюєш в ІТ, проте хочеш більше дізнатись про нову для тебе професію та стати бізнес-аналітиком
  • Працюєш в ІТ та хочеш поглибити свою експертизу знаннями в бізнес-аналізі, аби краще розуміти потреби клієнтів
  • Працюєш бізнес-аналітиком і хочеш структурувати та вдосконалити свої знання з бізнес-аналізу, щоб виконувати свою роботу якісніше та ефективніше


Приєднуйся до курсу!


Тренери:

  • Марина Власенко
  • Віталій Іванов
  • Володимир Лисак
  • Ірина Канзюба
  • Ольга Раджабова
  • Ольга Береш
  • Оксана Лужна
  • Анна Шматко
  • Ірина Крючкова

План курсу:

  • Вступна лекція. Знайомство — Правила навчання на курсі та знайомство
  • Вступ до бізнес-аналізу — Хто такий бізнес-аналітик, які персональні характеристики він повинен мати, які техніки використовувати, за що відповідати
  • SDLC Процес — Життєві цикли розробки програмного забезпечення зі своїми ролями, розподілом відповідальності (BA, QA, PM, DEV, Architect) та потребами
  • Управління стейкхолдерами — Чому нам потрібно аналізувати стейкхолдерів, які техніки можна для цього використати
  • Класифікація вимог — Що таке бізнес-вимоги, вимоги стейкхолдерів, вимоги до рішення та до переходу; чому припущення, обмеження та бізнес правила важливі для бізнес-аналітика
  • Виявлення вимог — Як найбільш ефективно виявляти вимоги
  • Визначення скоупу — Типи скоупів, затвердження скоупу, техніки по визначенню меж рішення
  • Impact mapping — Що таке Impact mapping. Його застосування
  • Моделювання процесу — Що таке процесне моделювання, практика моделювання UML діаграми активностей
  • Специфікування вимог та документація — Функціональна декомпозиція вимог та документування
  • Story Mapping — Story Mapping: теорія і практика
  • Як писати User Story та Acceptance Criteria
  • Нефункціональні вимоги – базові поняття про нефункціональні вимоги до програмного забезпечення
  • Пріоритизація вимог — Які техніки можуть бути застосовані для визначення пріоритетів вимог
  • Планування релізів продукту та життєвий цикл вимог – Формування релізів продукту на базі приорітизованих вимог, базові поняття про життєві цикли вимог
  • Якість вимог — про критерії якісних вимог
  • Успішне демо та оцінка зворотнього зв’зку зі стейкхолдерам
  • Закриття — Фінальні презентації учасників, обговорення вражень після курсу, питання-відповіді


Локація: Онлайн курс

Організатори: SoftServe & Business Analysis Community

продаж завершено
Ріспект проявляємо тут
Sales Systems LLC © 2025
Пропонуємо емоції, не лише квитки