Контакти Як купити
Увійти Зареєструватись
logo
Конфлікти, субординація, досвід, команда: як цим керувати впродовж життєвого циклу продукту?
Product Management Community
Зібрати друзів:

Ми розглянемо типові і не такі очевидні конфліктні точки на кожному з етапів розвитку проєкту — від продаж і енгдейжменту до власне розробки та підтримки. Розглянемо різницю у роботі між процесами в стартапах та великих корпораціях, пропрацюємо підходи до вирішення, а головне, попередження конфліктних ситуацій і постараємось знайти баланс між інтересами клієнта та вендора


  • Перша офлайн подія спільноти з дотриманням усіх карантинних норм та соціальної дистанції
  • До 20 учасників
  • Ви можете бути присутні також онлайн!

  • Впродовж 3 годин тренінгу (з усіма коронавірусними та соціально-дистанційними заходами безпеки) ми пропрацюємо:
    • Здобуття та утримування лідерської позиції
    • Розробка «правил гри» з клієнтом та командою
    • Типові конфілкти та їх причини виникнення на кожній стадії проекту: продаж, енгейджмент, розробка, підтримка
    • Управління інтересами. Пошуки балансу
    • Ґендерні стереотипи та секзим. Клієнт, команда, внутрішні стейкхолдери

⚡️ Ви можете також придбати бандл на 2 воркшопи та стати учасниками іншого офлайн воркшопу, який також відбуватиметсья 07 травня з Денисом Прилуцьким. Більше за лінком тут


Nota bene:

* тривалість до 4 годин

* мірятимемо температуру та проситимемо бути в масках

* мова – українська, матеріали англійською

* учасник отримує доступ до матеріалів воркшопу та запису

* подія відбувається офлайн, локація буде повідомлена учасникам та учасницям

продаж завершено
Ріспект проявляємо тут
Sales Systems LLC © 2025
Пропонуємо емоції, не лише квитки