Контакти Як купити
Увійти Зареєструватись
logo
Expectations Management Essentials Workshop
Product Management Community
Зібрати друзів:

Project success is a state when specific project goals are reached as well as expectations of key project stakeholders are met. While reaching goals is a formal process driven by a SMART criteria, meeting expectations is a challenge because of their essence. Over a workshop we will go through key points of expectations management to better understand the “mechanics” of expectations as well as main techniquest and best practices for working with them


  • Перша офлайн подія спільноти з дотриманням усіх карантинних норм та соціальної дистанції
  • До 20 учасників
  • Ви можете бути присутні також онлайн!

  • Впродовж 3 годин тренінгу (з усіма коронавірусними та соціально-дистанційними заходами безпеки) ми пропрацюємо:
    • Nature and key challenges of expectations;
    • Customer expectation vs customer perception;
    • The Five Gaps model;
    • Customer’s level of involvement;
    • Zones of tolerance;
    • Business relationship maturity model;
    • The Kano Model in expectations management;
    • Expectations management process;
    • Hints and techniques

⚡️ Ви можете також придбати бандл на 2 воркшопи та стати учасниками іншого офлайн воркшопу, який також відбуватиметсья 07 травня з Оленою Занічковською. Більше за лінком тут


Nota bene:

* тривалість до 4 годин

* мірятимемо температуру та проситимемо бути в масках

* мова – українська, матеріали англійською

* учасник отримує доступ до матеріалів воркшопу та запису

* подія відбувається офлайн, локація буде повідомлена учасникам та учасницям

продаж завершено
Ріспект проявляємо тут
Sales Systems LLC © 2025
Пропонуємо емоції, не лише квитки