Як короновірус вніс свої корективи в комунікацію технологічних компаній та продуктів. Поговоримо про те, як технологічні компанії реагували на епідемію коронавірусу. Етичність та доречність PR-зусиль в епоху кризи.
Чому Pornhub став еталонним брендом з ситуативу та що в цей час робили Apple та Facebook. Розглянемо як вдалі, так и невдалі приклади комунікації.
P.S: вебінар проводитимемо через ZOOM, якщо ви хочете доєднатись з мобільного девайсу, не забудьте його встановити
ПРО СПІКЕРА:
Julia Petryk — PR Lead в успішній продуктовій IT-компанії з України — MacPaw де відповідає за комунікації на глобальному ринку. Юлія займається піаром та digital маркетингом більше 10 років, викладає міжнародний PR та має власний курс з продуктового PR.
ТЕХНІЧНІ ДЕТАЛІ:
Please expect webinar details in your mailbox shortly after completing payment.