Навіщо сервісній компанії продакт менеджери, коли є бізнес аналітики? Як пояснити потребу у продактах делівері менеджерам, топ-менеджменту та й клієнтам? Як розділити/створити компетенції продактів та бізнес аналітиків? А можливо краще мати лише продактів і BA взагалі непотрібно? Під час нашої панельної дискусії ми точно не знайдемо єдиного правильного рішення, але ми спробуємо відшукати чарівну паличку, яка дозволить розставити більшість крапок. Ми розберемо три кейси:
Для кого
Для продакт менеджерів у сервісних та продуктових компаніях, бізнес аналітиків, проектних менеджерів, делівері менеджерів
Хто
Tetyana Golubyeva Consultant, Delivery Manager @DataArt
Vova Koval Innovation BA @SoftServe
Oleg Svirskyi Product Manager @Matic