Контакти Як купити
Увійти Зареєструватись
logo
Do!ers Workshop. Бренд як стратегічний актив компанії: від побудови до розвитку і підтримки
Do!ers - Professional IT Workshops
Зібрати друзів:

Привіт!
Мене звати Олена Занічковська.

Більше 15-ти років працюю в ІТ. Пройшла шлях від керівника проектів до директора з бізнес девелопменту та маркетингу в таких компаніях як Eleks, GlobalLogic та Perfectial.

Останні три роки я є Founding Partner та Director of Product в digital product design agency The Gradient, де фокусуюсь на розробці продуктових та маркетингових стратегій для клієнтів з усього світу.

На воркшопі від Do!ers 29 серпня поговоримо про:
  • Поняття бренду. Місце стратегії бренду у стратегії компанії.
  • Бренд як стратегічний актив.
  • Зв'язок HR бренду з загальним брендом компанії.
  • Вплив бренду компанії на стратегію продаж.
  • Архітектура бренду.
  • Поняття Experiential Branding і його застосування у сервісному ІТ-бізнесі.

Вам буде корисно прийти, якщо ви власник, чи топ менеджер ІТ компанії.

18:00 - 18:30 一 реєстрація та час на каву/снеки
18:30 - 20:30 一 лекція та робота в групах

Мова виступу 一 українська.

До зустрічі 29 серпня!

продаж завершено
Ріспект проявляємо тут
Sales Systems LLC © 2025
Пропонуємо емоції, не лише квитки