Щоб створити успішне рішення чи продукт, ви повинні бути швидкими, щоб часто та на ранніх етапах перевіряти гіпотези. Але чи задаємо ми правильні запитання, включно з тим наскільки добре та якісно це повинно функціонувати?
Або, якщо продукт готується до випуску, чи подумали ви про багато прихованих властивостей, котрі часто створюють сильний емоційний зв’язок із клієнтами, окремо від функціоналу?
Ця доповідь сфокусована на важливості та підходах до атрибутів якості продукту чи рішення (також відомих як нефункціональні вимоги), які утримують баланс між гнучкістю та ризиками.
На цьому мітапі ви:Нашого спікера не потрібно особливо представляти. Після 15 років у професійних ІТ сервісах і продуктах, Юрій Гайдучок має різносторонній практичний лідерський досвід у бізнес аналізі, продуктовому менеджменті, та бізнес трансформації. Крім прямого залучення у проектах зі стратегічними клієнтами та створення продуктів, він побудував компетенції на рівні компанії і створив портфоліо сервісів для декількох великих компаній. Працював з ринками США, Європи, та СНД. Часто ділиться досвідом як міжнародний спікер, має ряд професійних сертифікацій (в т.ч. CBAP) та бізнес освіту від LvBS. Нагороджений як найкращий професіонал у бізнес аналізі 2017 від IT Awards Ukraine
Організатор події: Business Analysis Community
Agenda: