«У нас все є, нам потрібен тільки бренд». Подібні запити Лесі доводилося чути від багатьох підприємців, менеджерів та власників бізнесів, які вже функціонують чи лише починають свій шлях. На що вона відповідає: “якщо є все, то й бренд також є, просто ви ще з ним не знайомі”.
За роки досвіду і спостережень Lesia Mandzevych випрацювала власний підхід, де бренд – це ДНК будь-якого бізнесу, його суть, яка стосується всіх аспектів діяльності компанії. І саме усвідомлення цього дає нам можливість творити сильні бренди, а не пересічні компанії-торгові марки.
У воркшопі для Doers ми від сприйняття бренду лише як візуального атрибуту та об’єкту для маркетингової діяльності і на прикладах розберемося що саме і в яких випадках покращувати, аби могти похвалитися брендом «здорової компанії».
Поговоримо про створення брендів from scratch, їх запуск, розвиток, кризи і способи виходу з них та людяність, як запоруку здоров’я і довголіття вашого бренду.
Вартість участі у воркшопі:
До 20.09 - 400 грн
З 20.09 - 500 грн
В день події - 600 грн