Знаєте чому в продуктовій компанії можна, а інколи навіть потрібно змінювати стратегію кожен квартал?
Цього разу, на мітапі, поговоримо про:Як бонус, розкажемо як переконати 400 користувачів заплатити за неіснуючий продукт за 6 місяців до його імплементації.
Ну і звичайно що будемо знайомитись, ділитись досвідом, пити чай і проводити час з користю
Про спікера:
Саша Ремінний, засновник компанії StepShot. Олександр працює в ІТ-індустрії більш ніж 10 років, він є спікером та тренером, і вміє прекрасно пояснювати специфіку інноваційних технології однаково зрозумілу як для молодших розробників так і для керівників компаній.
Саша працював як в аутсорсі, так і у світі розробки продуктів (зараз він працює в StepShot), і вміє легко визначати потреби клієнтів та створювати правильну стратегію реалізації.