Відносини між ЗМІ та PR мають статус "все складно". Але чи можливо "закохати" журналістів у ваш продукт/бренд?
Julia Petryk, PR & Media Manager MacPaw, розповість, чому та як саме слід будувати media relations з профільними ЗМІ.
Ви знаєте, яким месенджером користується головний редактор Tech Crunch? А за яку команду вболіває популярний блоггер зі Штатів? Чому тех. обозрівач з New York Times ніколи не зустрінеться з вами на каву? Як відповіді на ці питання допоможуть у спілкуванні з пресою? Це та інші цікаві деталі з професійного життя піарників на лекціі Юліі.
Ви дізнаєтеся, з якими історіями можна потрапити на сторінки закордонних видань, як товаришувати з журналістами та чому варто негайно зареєструватися у Twitter.
Про спікера:
Юлія Петрик займається піаром та маркетингом більше 10 років, 9 з яких у сфері IT. Сьогодні працює PR-менеджером у всесвітньо відомій IT-компанії з України — MacPaw, де відповідає за комунікації на глобальному ринку. Серед професійних добутків має публікаціі на TechCrunch, The Next Web, @Business Insider, Mashable та багато інших. У 2017 році PR-кампанію, розроблену Юлією, професійна спільнота PR Daily відзначила нагородою Content Marketing Award. Юлія — автор та викладач курсу Global PR, стартап-ментор.