Контакти Як купити
Увійти Зареєструватись
logo
Як щодня підтримувати зв'язки зі сотнями журналістів та не збожеволіти
Зібрати друзів:

Відносини між ЗМІ та PR мають статус "все складно". Але чи можливо "закохати" журналістів у ваш продукт/бренд?

Julia Petryk, PR & Media Manager MacPaw, розповість, чому та як саме слід будувати media relations з профільними ЗМІ.

Ви знаєте, яким месенджером користується головний редактор Tech Crunch? А за яку команду вболіває популярний блоггер зі Штатів? Чому тех. обозрівач з New York Times ніколи не зустрінеться з вами на каву? Як відповіді на ці питання допоможуть у спілкуванні з пресою? Це та інші цікаві деталі з професійного життя піарників на лекціі Юліі.

Ви дізнаєтеся, з якими історіями можна потрапити на сторінки закордонних видань, як товаришувати з журналістами та чому варто негайно зареєструватися у Twitter.

Про спікера:

Юлія Петрик займається піаром та маркетингом більше 10 років, 9 з яких у сфері IT. Сьогодні працює PR-менеджером у всесвітньо відомій IT-компанії з України — MacPaw, де відповідає за комунікації на глобальному ринку. Серед професійних добутків має публікаціі на TechCrunch, The Next Web, @Business Insider, Mashable та багато інших. У 2017 році PR-кампанію, розроблену Юлією, професійна спільнота PR Daily відзначила нагородою Content Marketing Award. Юлія — автор та викладач курсу Global PR, стартап-ментор.

продаж завершено
Ріспект проявляємо тут
Sales Systems LLC © 2025
Пропонуємо емоції, не лише квитки