Що потрібно стартапу, аби не просто вижити в умовах важкої економічної ситуації та високої міжнародної конкуренції, а для залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих?
Відповідь – Growth hacking – поєднання унікальних технік та методик, що виникають на перетині програмування-маркетингу-креативності-психології.
Саме завдяки технікам Growth hacking такі компанії, як Airbnb, Dropbox, Linkedin, Box.com виросли до рівня гігантів, багато з яких вже вийшли на IPO.
Growth hacking – це:
– як використовуючи лише навички та вміння різних засновників компанії можна швидко отримати базу потенційних клієнтів,
– ефективно конвертувати відвідувачів сайту в покупців,
– здешевити вартість залучення одного клієнта і не тільки!
Незмінний ментор #StartupSchool, Growthhacker та Co-founder міжнародного сервісу з пошуку репетиторів Dmytriy Voloshyn розповість на власному досвіді як використовувати Growth hacking у стартапах.
P. S. А ви знали, що Preply.com був першим українським проектом, проінвестованим бізнес-ангелом Семеном Дукачем, керуючим директором TechStars, на $40 тыс.? А ще він входить до «ТОП-30 найперспективніших команд-стартапів уанету» та є в десятці найкращих українських стартапів за версією GTF.