Спочатку вразить яскравою палітрою емоцій, а потім зупинить час, змусивши голоси минулого й теперішнього сплавитися в єдиний згусток. Таким буде концерт Innovation Duo – два часові й просторові виміри: до споглядання, але не осторонь – те що звучатиме, не зможе не зачепити.
Щоб вдало зануритися в Бароко, треба пам’ятати, що основною стильовою характеристикою музики тієї епохи є афект – враження. Ця музика прагне здивувати різкими контрастами, змінами темпів та інтонацій. Опираючись на риторичні фігури, вона здатна залишити небайдужим кожен розум і кожне серце. Особливою “ефектністю” свого часу славилась музика італійського Бароко. Про італійців, що гастролювали Европою, їхні сучасники писали, що ті справляли на всіх надзвичайне враження феєрверком ефектів, емоцій, різкими перепадами “напруги”, безкінечною палітрою контрастів. Музика Вівальді й Тартіні, що звучатиме на концерті, яскраво проілюструє вище сказане.
У зовсім іншу реальність, де панують свої закони, перенесе перше кончерто-ґросо Альфреда Шнітке – сплав, згусток різних музичних мов і естетик: від барокових алюзій, до вульгарного танґо. Час тут зупиняється в своєму розвитку; є тільки... один стан надміру, перенасичення інформацією. У цьому просторі варто замислитись та розставити свої пріоритети.
Анна Дзялак-Савицька, Якуб Дзялак – скрипка (Швейцарія)
Йожеф Ермінь – фортепіано, клавесин
Анна Іванюшенко – клавесин
Камерний оркестр «Академія»
(Артур Микитка – керівник-концертмейстер)
Юрій Бервецький – диригент
Антоніо Вівальді. “L'Olimpiade”, Музика до драми
Концерти in La maggiore, in Do maggiore для двох скрипок і оркестру
Тартіні - Б. Фроляк. “Devil's Trill”
(переклад Сонати для двох скрипок і оркестру)
Альфред Шнітке. Concerto Grosso № 1 для двох скрипок, препарованого фортепіано, клавесину і 21 струнних