Розмаїта концертна програма містить твори різного мистецького спрямування, це і «Поема безтілесності» Дженніфера Беллора, «Легіон» для симфонічного оркестру Сергія Пілютікова, Концерт для віолончелі з оркестром № 2 Каміля Сен-Санса та сюїта для оркестру № 2 із балету «Дафніс і Хлоя» Моріса Равеля.
Третя картина балету «Дафніс і Хлоя» повністю увійшла у другу сюїту для оркестру. Перша та друга сюїти розділені на три епізоди. У них Равель зберігає ремарки балету, які відіграють роль своєрідної програми. Друга сюїта із балету «Дафніс і Хлоя» починається барвистою картиною природи, що пробуджується («Світанок»). На тлі тихого дзюрчання струмочків (які імітують флейти, кларнети, арфи і челеста) і щебету птахів (три скрипки соло і флейта-пікколо) в партії басових інструментів виникає тема, що спрямована вгору. Равель засобами музичної виразності досягає вражаючого живописного ефекту: слухач може уявити собі, як повільно піднімається сонце. Цю картину пожвавлюють теми пастухів (їх сопілковий наспіви звучать у партії флейти-пікколо і кларнету-пікколо на сцені). У «Пантомімі» історію Пана і німфи Сірінкс розповідають переважно солюючі дерев'яні духові. Повільне соло флейти перетворюється на стрімкий танець, що кружляє, який завершує тема кохання Дафніса і Хлої - цього разу у незвичайному тембрі альтової флейти. «Загальний танець» починається оркестровими варіаціями на незмінно повторюваний короткий мотив з пружним ритмом. І знову розгортається стрімкі веселощі в потужному звучанні всього оркестру, посиленого хором.
Запрошуємо на концерт віолончельної музики, котра приправлена величним звучанням оркестру.