Перша, сенсаційна п’єса Сари Кейн. Вперше поставлена в 1995 р. у лондонському театрі Royal Court, п’єса піддалася гострій критиці. Тільки відомий драматург Гарольд Пінтер назвав п'єсу актуальною й оцінив талант 24-річної Сари.
Громадянська війна. Пити, курити, любити, їсти, займатися сексом, дратуватися, знати, що скоро помреш... Всього три постаті – журналіст середнього віку, набагато молодша за нього психологічно нестійка Кейт та солдат – через війну, сексуальне насильство і збочення болюче й правдиво заглядають в людську душу і свідомість.
Сара Кейн є, мабуть, найталановитішою й найбільш зміфологізованою постаттю британської драматургії кінця ХХ століття. Представниця шокуючого, натуралістичного театру (in-yer-face-theatre), що виник у середині 1990-х років у Британії. Її легко назвати і божевільною, і геніальною. Щоб стати всесвітньовідомою їй вистачило написати п’ять п’єс. Щоб стати міфом їй було достатньо залишити після себе 30 сторінок рваного тексту й, ніби за сценарієм, померти в 28.
Народилася 1971 року в Есексі, Британія. Вивчала драматургію у Брістольському та Бірмінгемському університетах. Її творчий доробок складається із п’яти п’єс, сценарію та двох статей для видання Guardian. Перша п’єса «Підірвані» була поставлена у 1995 році в театрі Royal Court (Лондон) і зазнала нищівної критики. Наступні п’єси – «Кохання Федри», «Очищені», «Жадати» – також були сприйняті вороже за надмірну відвертість та зневагу до загальноприйнятих норм. Сьогодні її п’єси користуються широкою популярністю серед європейських режисерів.
Режисер - Павло Ар’є
Переклад п’єси - Павло Ар’є
Актори: Олег Стефан, Анастасія Перець, Ярослав Федорчук
Вул. Городоцька, 36 (вхід з провулку між вулицями Городоцька та Шевченка)